Oneindig.

17 juni 2016 - Terradillos De Los Templarios, Spanje

Vrij. 17-6-16 Carrion de los Condes. Terradillos de los Templarios. 27km.
Ik vertrek om 7u , blik op oneindig. Taizé zingt Nada te falta, in mijn buiktasje, ook oneindig. Gáán met die banaan, 2flesjes water en een zakje zoute amandelen. 17km in 2.45 min.
Het enige interessante vandaag  is het kruisen van de Koninklijke schapenroute van zuid naar noord (ivm  zomerse hitte in extremadura). Geen schapen zie ik wel keuteltjes, en een kudde pelgrims in merino wollen 'no stink' hemdjes. (icebreaker).
Ik denk aan de mooie ontmoetingen. Donjemma vrijwilligster in San Anton uit Z-Afrika, we herkenden elkaar op zielsnivo. Tranen bij het afscheid, wanneer jij kom nie naar zuid Afrika nie?? Barbara. Poolse/Canadese makelaar, die ik gisteren weer zag in de kerk. Zij nodigde mij uit voor thee in het klooster van Santa Clara.
Meredith,twintiger op stap met haar 17 jarig broertje. We zien elkaar op de mooiste plekjes. Uit Japan een gezin op de fiets met 2 jarige in zitje, 5 jarige fietst zelf. De familie uit New Mexico, nodigt me uit aan tafel.  Mama is jarig 50. Met Pa en 2 dochters onderweg sinds St. Jean.
Dat is de camino.

1. Simonne schenck:
    17 juni 2016
    ik lees met aandacht jou verhalen.
    mooi
    sim
  2. Mieke m:
    17 juni 2016
    wow .....prachtige ontmoetingen en ervaringen ...... dat is CAMINO ..... mooi geniet X
  3. Druyts Staf:
    17 juni 2016
    hoi Gerarda,tof om je verhalen iedere dag te lezen , goede moed en als je er bent de groetjes aan St. Jacob
  4. Lieve en luc:
    18 juni 2016
    Dit lijkt ons een heel intense camino. Wat een ontmoetingen en wat een tempo! Extra energie sturen is echt niet nodig. We zetten je elke dinsdag in de kring op de Konijnenberg.
    Veel liefs
  5. Van Hulle Roberta:
    18 juni 2016
    Ik vind het heel tof om je verhalen te lezen.
    Wel plezant dat je zoveel interessante mensen van verschillende nationaliteiten ontmoet.
  6. Gerarda:
    18 juni 2016
    Ik merk dat het fijn is om niet te ver te gaan, zo blijf je in contact met medepelgrims. Maar ik blijf gemaakt om te marcheren, dus dat doe ik op saaie stukken. Verder disfrutar, dat is genieten op zijn Spaans.