Warm

9 juni 2016 - Azofra, Spanje

Donderdag 9/6/16. Ventosa- Najera-Azofra 17 km.
Slecht geslapen. Tot 01 uur daarna niet meer. Ik kreeg de hitte niet uit mijn hoofd. Iedereen dacht dat ik zo verbrand was. Vandaag meer water, minder koffie gedronken. Ik loop tussen de Rioja wijnranken. Slingerende paden met vergezichten soms op bergen met wat sneeuw. Er zijn heel wat bodega's bij gekomen. Spaanse wijnen doen het goed.
Mijn voeten branden op deze tweede dag. Ik moet op tijd stoppen anders krijg ik blaren. Nico, ex-hovenier wacht met mij tot de herberg opent. Om 12u stroomt die al vol. Ik betaal 2 bedden en heb een eigen hokje. Vertrouwen dat ik vannacht goed slaap.

1. Thea:
    10 juni 2016
    Hoi Gerda, hopelijk is het niet te warm. (Gisteren was je volgens je verslag in Amerika! )
    Wel goed dat je probeert om op tijd aan te komen, dat scheelt met de middaghitte. Geniet van de camino, groetjes van ons.
  2. Marianne:
    10 juni 2016
    Lieve Ger,
    Wat een onderneming weer! Maar ook fijn dat je m weer op kunt pakken! Geniet ervan!
    Je zult weer veel leuke mensen tegenkomen. Ik lees met plezier je verhalen. Was verrast ze weer te zien! Volg je op de voet.
    Liefs, Marianne