Eerste dag

7 mei 2015 - Giscaro, Frankrijk

De hotelier in Toulouse legt me alles heel goed uit. Te voet naar de tramhalte, daar uitstappen, het station is in de buurt. Zelfs in NLP, niet chercher/zoeken le gare, maar het station trouver/vinden. Om 10 u heb ik na de tram ook de trein genomen. Dan toch nog wat zoeken naar de markeringen, de rood/witte streepjes van de GR. 653 die ik nu volg. Om 12u ben ik op pad. Steeds kleine landweggetjes, prachtig. Beter kan t niet zijn op je eerste dag. Zonnetje, briesje in de rug. Ik zie opeens de besneeuwde toppen van de Pyreneeën links van mij. Op de Cami Catalan had ik ze rechts. Dan lig ik rond 5u languit fris gedoucht in de tuin van le Grangé. 14km is genoeg vandaag.

Verstuurd vanaf mijn iPhone

1. Mies:
    Hoi Gerda,
    Dat is een mooie start, fijn wandelweer mooie natuur en niet te veel kilometers. Probeer dit voorlopig zo vol te houden dan is het het geniete! Liefs Mies.
  2. Wannie Jansen-Metz:
    7 mei 2015
    Fijn dat je zo'n mooie start hebt gehad!
  3. Mieke m:
    goed bezig ,rustig .......
    veel liefs
  4. Annet:
    7 mei 2015
    Fijn dat je een goede eerste dag hebt gehad. Hopelijk een voorproefje van een fijne tocht. Groetjes Annet