Koekoek.

12 juni 2016 - Burgos, Spanje

Zondag 12-6-16.
Villafranca Montes de Oca-St. Juan de Ortega-Villalfria-30km. +bus
Burgos.

Gisteravond met een groep van 8 aan tafel voor het pelgrim menu. Griet is Belg. Alfred Duits. Pascal en Rosalinde Frans. Maria Slovenia. Barbara Canadees. Gery USA +Ik. 06.10u. Steil stenenpad omhoog. koekoek. bord, Setas (paddestoelen) aprovechamiento (smakelijk). koekoek. zicht op sneeuwtop Siërra del san Milan 2262m. koekoek-donker dennenbos-toiletpapier-witte hondsroosjes-gele brem-koekoek slakkengang.diepe afdaling. brug beekje. Tiktik specht. Paarse distel. Witte meidoorn. Koehoekoek jong. Paarse bolletjes heide. Suskewiet. Streep zonlicht. Vlaamse gaai. Klaver. Tijm. Poolse jongelui met koffie pannenkoek en fruit. Klooster in zicht. Korenveld. Klaproos. Blauw juffertje in het groen. Margrieten. Konijn. Veerooster. Koffiebar bij klooster St. Juan de Ortega. Verrekte stenen. Solitaire eiken. Leeuwerik. Stenen cirkel. Geelgors. Geur vers gemaaid hooi. Steile klim. 1080m. Vos. Groene route omlaag. Asfalt. Asfalt. Asfalt. Bus. Burgos.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mies:
    Hoi Gerda,
    Dat was vast een mooie dag. Heel veel gezien, gehoord, geroken, gelopen en genoten.Maar w.s. ook veel asfalt gezien, fijn dat je toen de bus hebt genomen.
    En morgen.... weer genieten!! xxx
  2. Thea:
    12 juni 2016
    Voor mij vandaag: pil, druppel, vroege vogels, druppel, ontbijt, druppel, aardbeien plukken, druppel, boten kijken (waterweg), pannenkoek met aardbeien, druppel, druiven krenten, voetbal kijken, druppel, regen.
    Overigens: het gaat ons goed!
  3. Gerarda:
    12 juni 2016
    Leuk Thea. Als die druppels nu maar iets goeds voor je ogen gaan doen.
    Hoop dat jullie ook beter weer krijgen. Vandaag prima wandel weer.
  4. Wannie Jansen-Metz:
    12 juni 2016
    Kom je ook nog aan tekenen toe? Groetjes!
  5. Van Hulle Roberta:
    13 juni 2016
    Voel jij je niet eenzaam op deze lange lange weg?
    Hoeveel dagen moet je nog wandelen ?
    Groetjes
  6. Gerarda:
    13 juni 2016
    Wannie zie mijn tekening vandaag.
    Roberta. Ik moet niks. Ik mag, zolang ik kan genieten van deze kuur voor lichaam en geest.