Het is goed.

26 mei 2016 - Estella, Spanje

Do. 26/5-2016
Straks komt de taxi die ons terug brengt naar de auto. Gisteren had ik heel veel gevoel van teleurstelling. Ik heb de beste hotels gezocht, de leukste pauzes, ik was waterdrager, verzorgster en pakte zijn tas in. Maar het wandelen moest hij zelf doen. Ik heb geduld geoefend, ik liep op halve kracht, 3km p.u.   Frans liep op zijn wenkbrauwen, wandelen is niet echt zijn ding. Hij is vlak voor het hotel op zijn gezicht gevallen. Neus kapot, niets ernstig. Nu realiseer ik me hoeveel risico we hebben genomen met de steile stukken van de camino. Zie foto. Ik moet er niet aan denken als hij op zijn knieën was gevallen.  Frans heeft steeds gesproken van een test. Ik hoopte op meer dan dat. We hebben intens genoten van deze ervaring en nu ben ik blij met de beslissing, het is goed geweest......

1. Anneke Jonker:
    26 mei 2016
    Je mag trots zijn op Frans. Ondanks dat wandelen niet "zijn ding" is en na een paar moeilijke jaren, toch met jou op pad gegaan, dwingt respect af. Trots op jullie beiden.
  2. Simonne schenck:
    Het heeft niet mogen zijn ,oei. en de neus is hopelijk
    rap hersteld.En voor jou GERDA wordt het dan ook te zwaar
    jullie hebben geprobeerd.
    Ik wens jullie nog een verdiende vakantie toe.

sim x x
  3. Lya:
    26 mei 2016
    Toch knap dat Frans zover heeft kunnen lopen. Ik hoop dat jullie er wel nog plezier in kunnen hebben om samen kortere wandelingen te maken!
  4. Marianne:
    27 mei 2016
    Wat een onderneming zeg! Echt respect. De wil was er en toch een aantal dagen genoten van het samen genieten van wat je tegenkomt in de natuur. Heerlijk dat jullie hier op terug kunnen kijken! Dat hebben jullie toch maar weer gedaan! Liefs, mar
  5. Staf Druyts:
    de dagen voor Frans waren een echte bedevaart.
    de goede herinneringen moet je blijven koesteren, tot ziens aan het park.
  6. Mieke m:
    2 juni 2016
    jullie hebben da mooi gedaan ,zo kunnen jullie er over praten ....ervaren wat kan !!