Het wandelen is er teveel aan....

25 mei 2016 - Estella, Spanje

Wie 25/5/2016
Puente la Reina-Estella. 22km.
Gisteravond veel gelachen. Frans wist een Frans artsen echtpaar en een Schotse ITer aan ons tafeltje te kletsen. Het was ontspannen in Engels en Frans. Vanmorgen na 8u vertrokken. Frans had er n goed ritme in. Ook de steile heuvel naar het eerste dorpje ging hij constant als een locomotief omhoog. Een hijgende groep jonge jongens haalden we zelfs in. Na de koffie door Ciraqui over de oude Romeinse weg en brug omlaag en weer omhoog. Na 10km was de verschrikkelijke steile klim naar Lorca er teveel aan. Nog 8km en het gaat niet meer. We sukkelen door tot in Estella, waar het hotel 2km verder buiten het stadje ligt.
Frans ziet het niet meer zitten, alles is leuk, maar het wandelen is er teveel aan. Ik probeer stukjes van 15km te zoeken, maar dat lukt niet. Kleine dorpjes zijn niet geschikt om er al vroeg aan te komen, en je vindt er alleen slaapzalen. Met 20km per dag zou het lukken, maar dat is toch te ver. Vreselijk jammer, maar hier stopt ons avontuur.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mies:
    25 mei 2016
    Jammer, maar heel fijn dat jullie het hebben geprobeerd dit neemt niemand jullie meer af.
    Hele waarde volle herinneringen!
  2. Cor de Jong:
    25 mei 2016
    Teleurstellend; begrijpelijk.
    Frans en jij hebben het in ieder geval geprobberd.
    Toch iets om trots op te zijn.
    Voor nu:. Samen uit, samen thuis.
    Wie weet ga je toch nog eens voor de rest.
  3. Wannie Jansen-Metz:
    26 mei 2016
    Sneu voor jullie dat het zo gelopen is! Ik vond het al wat toen jij schreef dat jullie samen gingen lopen. Frans met twee nieuwe knieën. Respect dat jullie het toch geprobeert hebben!!! Wel thuis! XX
  4. Henk en Marga:
    26 mei 2016
    Lieve Gerda en Frans,
    Wij zijn erg trots op jou dat je het hebt aangedurfd. Jullie hebben beiden alles gegeven. Het zullen mooie herinneringen zijn aan Camino samen Xxx