Luxe pelgrims.

24 mei 2016 - Puente La Reina, Spanje

Di 24/5 taxi naar Huesca en met de auto naar Puente la Reina.
Na een onrustige nacht in een te smal bed, en met een luidruchtige frans/britse groep 4x4 crossers (20) op de achtergrond, wachten we op de taxi. We beslissen om naar de camino Frances te gaan. Veel meer mogelijkheden, ook voor kortere etappes, veel volk, en wie weet leuke ontmoetingen. We hebben Frans zijn bagage opnieuw beoordeeld. 3boekjes, Spijkerbroek, sandalen, en nog veel meer, laten we straks in de auto achter
Met een omweg zijn we aan de andere kant van de bergpas gekomen. Zelfs met de auto is het griezelig steil. Blij dat we de puist die op de foto staat niet te voet doen. We volgen daarna de route die ik vorig jaar deed. Vanuit Jaca. Langs Yesa stuwmeer en Sangúesa. In Puente la Reina een hotel gevonden waar de auto mag blijven staan. Wat fijn om samen door het stadje te slenteren. Morgen gaan we op weg naar Estella, waar we al een hotel geboekt hebben. Luxe pelgrims....