Naar huis.

25 mei 2015 - Puente La Reina, Spanje

Om 7u zit ik in de eerste bus naar Pamplona. De chauffeur brengt me, nadat iedereen op het eindpunt in het busstation is uitgestapt, en hij een bordje schoolbus heeft opgehangen, naar het treinstation dat een stuk verder de stad in is. Kadootje van boven.  Donkere wolken hangen boven de Pyreneeën. Nog even heb ik gespeeld met de gedachte om naar Roncesvalles te bussen en vandaar omlaag te wandelen naar St. Jean Pied. de Port. Heel relaxed. Vandaar vertrekt een boemeltreintje naar  Bayonne en dan verder met de TGV. Maar gisteren aan tafel met Ned fiets echtpaar hoorde ik dat het aan de Franse kant van de Pyreneën de hele dag regende. Het constante dalen zou ook een aanslag op mijn knieën zijn. Dus wordt het deze  optie, die ik vannacht om 3u heb liggen googelen. Om 9u gaat er een trein naar Barcelona. die doet daar 4u over. Vandaar gaan vandaag genoeg vluchten onze kant op. Om 21u vliegt Transavia naar Eindhoven. Zes uur geduld oefenen op de luchthaven en ik ben bijna thuis.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wannie Jansen-Metz:
    26 mei 2015
    Wens je een goede thuisreis!!!
  2. Mieke m:
    goede thuiskomst!!!!!
  3. Lieve en luc:
    26 mei 2015
    Hoedje af dat je deze tocht weer in je eentje hebt gemaakt. Goede thuiskomst gewenst.
  4. Staf Druyts:
    26 mei 2015
    Gerarda, je bent nog steeds van harte welkom aan het Mariapark in Vosselaar, toch zag je er goed uit toen ik je vanmorgen zag met je man, toch een dikke proficiat.