Samen....

21 mei 2016 - Huesca, Spanje

Za 21/5 2016. We zijn vertrokken. Om half 8 met de auto vanuit Guardamar richting Huesca. Drie jaar geleden eindigde mijn Cami Catalan daar. Ik was eenzaam. Geen ontmoetingen op deze route. Frans haalde me van de bus in Alicante. Ik schrok toen ik hem zag gaan. Heel slecht ter been, honderd meter was al teveel, oud en moe zag hij eruit. Dat najaar kwam de beslissing tot een knieoperatie. Het voorjaar van 2014 was de volgende knie aan de beurt. Een gesprongen appendix en twee jaar van oefenen later, komt de zin in uitdagingen terug. Vorige week na zijn dagelijkse ronde over de konijnenberg in Vosselaar, grapte ik, je kunt wel meegaan met mij naar Huesca om de Cami Catalan af te maken. En nu gaan wij samen om pad. Straks parkeren we de auto bij de gele pijlen die we gisteravond hebben opgespoord. Ontbijt om 8u in hotel, en dan zijn we vertrokken. Eerst 6 km naar Chimillas waar een bar open zou zijn. Dan 16km naar Bolea. Daar heb ik een kamer gereserveerd in een b&b waar we ook kunnen eten. Minpuntje, regenbui voorspeld.

1. Anneke Jonker:
    22 mei 2016
    Geweldig om te zien dat jullie dit samen gaan doen.
    Dacht dat je weer alleen ging wandelen. Què sorpresa!
    Wens jullie een hele mooie wandeling samen.
  2. Henk en Marga:
    Ontroerend......xx
  3. Mieke m:
    22 mei 2016
    fijn dit samen te kunnen doen ,wens jullie alle goeds !!
  4. Staf Druyts:
    22 mei 2016
    ik bewonder jullie beiden dat, om jaloers op te zijn.
    veel geluk met het weer, en volle moed vooruit.
  5. Wannie Jansen-Metz:
    22 mei 2016
    Wat geweldig dat jullie dit SAMEN kunnen doen!!!! Geniet er van.
    Lieve groeten.